مزیت سمعک شارژی نسبت به سمعک معمولی

0
0

با سلام و عرض خسته نباشید. من دچار کم شنوایی متوسط در هر دو گوش بوده و پزشک توصیه به استفاده از سمعک کرده است. سمعک های معمولی را توصیه می کنید یا سمعک های شارژی؟ ممنون میشم مزیت سمعک شارژی را بفرمایید

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

امروزه اغلب شرکت های سازنده، سمک شارژی که دارای باتری قابل شارژ است را ارائه می کنند. مزیت اصلی سمعک شارژی راحتی بسیار زیاد کاربر است چون که دیگر نیازی به تعویض باتری نیست. سلول های قابل شارژ را می توان چند صد بار تخلیه و دوباره شارژ کرد، به گونه ای که فقط هر یک تا سه سال باید باتری را عوض کرد. بزرگ ترین مشکل برای بسیاری از کاربران، تعویض باتری در سمعک معمولی است چون نیاز به مهارت حرکتی ظریف برای تعویض باتری از سوی کاربر دارد. باتری های قابل شارژ در سمعک شارژی این مشکل را حل کرده اند. همچنین دیگر مشکل شکسته و خراب شدن درب باتری سمعک در اثر اشتباه قرار دادن باتری درون آن پیش نمی آید. عیب اصلی باتری های قابل شارژ این است که ظرفیت آنها فقط در حدود 10 درصد ظرفیت باتری های مشابه غیر قابل شارژ است، بطوریکه اغلب باید هر شب و بطور منظم آنها را شارژ کرد و این نیازمند داشتن نظم و انضباط اساسی از سوی کاربر است. مسأله دیگر افزایش میزان مصرف توان در تکنولوژی بی سیم و بلوتوثی است. در بسیاری از موارد، باتری های قابل شارژ قادر به فراهم آوردن جریان کافی برای ویژگی بی سیمی نیستند و یا اینکه چرخه تخلیه و شارژ مجدد خیلی کوتاه خواهد بود. از معایب دیگر سمعک شارژی، بالاتر بودن قیمت سمعک شارژی نسبت به سمعک معمولی، اضافه شدن هزینه شارژر و همچنین تهیه باتری شارژی مجدد هر چند سال یکبار می باشد.

در نهایت تصمیم گیری درباره انتخاب سمعک شارژی یا سمعک معمولی براساس نیاز و اولیت های کاربر و توصیه یا نظر شنوایی شناس صورت می گیرد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر جهت مشاوره با متخصصین ما در کلینیک سنجش شنوایی آوانا و یا با شماره 09128959427
تماس حاصل فرمایید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

اسکرول به بالا